FL ei julkaise – Mielipiteet; Norsu pöydälle

Konosen kirjoitukseen 16.10. pari huomautusta. Valtamedia on vallan subventoima sylikoira, joka varoo puremasta ruokkivaa kättä. Valtamedian toimittajan tehtäväksi jää tukea vallalla olevia käsityksiä vaikkapa maahanmuutosta ja sen toivotuista seurauksista. Huonot seuraamukset kerrotaankin vain netin vaihtoehtomedioissa.

Hannu Salama oli viimeinen kristinuskon Jumalan pilkasta tuomittu suomalainen. Sen jälkeen Jeesus ja Jumala olivatkin vapaata riistaa kyllästymiseen asti. Kun korkean syntyvyyden muslimimaat alkoivat purkaa väestöään Eurooppaan, tuli uudesta vähemmistöstä, sen jumalasta ja profeetasta äkkiä lain erityisesti suojelema kohde. Tähän vaikutti muslimien väkivaltainen primitiivireaktio, kun he katsovat Muhammedin tulleen loukatuksi. Ei kuitenkaan ole ketään toista historian henkilöä, joka vielä nykyään vaikuttaisi yhtä kielteisesti mm. naisten, tyttöjen ja vaikkapa sukupuolivähemmistöjen asemaan kuin Muhammed. Euroopan ja Suomen hiljentäminen väkivallan uhan alla, ei lupaa hyvää jälkeläisillemme, jotka elävät maailman nopeimmin lisääntyvän poliittisuskonnollisen ideologian keskellä.

Vasemmiston kirkkoon ja sen edustajiin kohdistama kritiikki ja pilkka on vaihtunut kunnioittavaan hiljaisuuteen islamin edessä. Juicella on tähänkin sopiva värssy, jonka kolmas säkeistö kuvaa tilannetta hyvin: “Kun Allah saapuu kaupunkiin, hän ensin soluttautuu Vihreisiin. Ja pariin demariin, … “.

Timo Helin

Forssa