Forssan seudun Perussuomalaisten hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä.

Lehdistötiedote

Forssan Seudun Perussuomalaisten hallitus piti järjestäytymiskokouksensa Forssan Keilahallilla 14.1.2020 ja teki seuraavia valintoja.

Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Jarmo Kalliola Jokioisilta, sihteeriksi ja taloudenhoitajaksi valittiin Patrick Lohvansuu Forssasta, tiedottajaksi ja PR-vastaavaksi valittiin Sami Mattila Forssasta, hallituksen kokousta edeltäneessä avoimessa kokouksessa yhdistyksen toiminnantarkastajaksi valittiin Mira Kulmala-Sjöman, sekä hallituksen varajäseneksi vuodelle 2020 Anu Sarin. Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin jo syyskokouksessa Pia Kuparinen.

Yhdistys aloittaa kevään 2021 kunnallisvaalikampanjansa Forssan torilla lauantaina 8.2 klo 10-12 välisenä aikana kun Perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja kansanedustaja Riikka Purra, sekä kansanedustaja Lulu Ranne saapuvat silloin Forssaan. Luvassa on ajankohtainen poliittinen tilannekatsaus ja yleisöllä on myös samalla keskustelumahdollisuus kansanedustajien, Forssan Seudun Perussuomalaisten edustajien, Perussuomalaisten Hämeen piirin, sekä Kanta-Hämeen perusnaisten edustajien kanssa! Samalla otetaan ilmoittautumisia vastaan Perussuomalaisten ehdokkaaksi seuraaviin kunnallisvaaleihin..

Vaalikampanja jatkuu tämän jälkeen torilla lauantaisin vähintään kerran kuukaudessa.

Kirjoitettu 19.1.2020