Kuparinen Pia jatkaa puheenjohtajana, hallitus vaihtui ja kasvoi

Forssan seudun Perussuomalaiset ry piti 28.1.2021 korona-pandemian johdosta viivästyneenä syyskokouksensa.

Kokouksessa valittiin Pia Kuparinen edelleen jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana. Hallituksen kokoonpanoa päätettiin puheenjohtajan lisäksi laajentaa 10 varsinaiseen jäseneen ja 10 varajäseneen. Näin yhdistyksen toiminta-alueen kaikki kunnat Jokioinen, Humppila, Ypäjän ja Forssa saavat paremmin edustuksensa hallitukseen.

Hallitukseen valittiin seuraavat henkilöt:

Varsinainen jäsen – varajäsen

Mattila Sami – Sarin Anu FRS

Honkala Päivi – Kantelus Jari FRS

Hipp-Koskenoja Pirita – Koivula Jari FRS

Hiukkanen Vesa – Lahtinen Aila FRS

Jaakkola Tea – Into Konstantin FRS

Lehtinen Rami – Heino Maritza JOK

Into Petri – Ilola Juha JOK

Lintukangas Jukka – Uusimäki Tea HLA

Järvinen Esko – Päätettiin, että hallitus päättää myöhemmin varajäsenen HLA

Heikkilä Markku – Vähänen Jari YPÄ

Yhdistyksen talouden hoitajaksi valittiin Sami Mattila, kirjanpitäjäksi Pienyritys Alén oy, toiminnantarkastajaksi Mira Kulmala-Sjöman, sekä varatoiminnantarkastajaksi Jorma Virtanen.

Tulevissa kunnallisvaaleissa yhdistyksen vaalipääliköksi valittiin Sami Mattila, apunaan työryhmä; Pirita Hipp-Koskenoja, Vesa Hiukkanen ja Jari Kantelus.

Kunnallisvaaliehdokkaita on tullut joka kuntaan reilusti enemmän kuin edellisissä vaaleissa. Perussuomalainen politiikka ja arvot kiinnostavat ihmisiä ja tarkoituksena onkin saada puolueen valtakunnallinen kannatus realisoitua hyvien ehdokkaiden myötä myös paikalliseen kunnallispolitiikkaan. Sitä kautta valtuustojen voimasuhteet tulevat ensi kaudella muuttumaan Perussuomalaisten lisääntyvien valtuustopaikkojen myötä…

Yhdistyksen edustaja Matti Luostarinen on irtisanoutunut henkilökohtaisten kiireittensä takia Forssan kaupunginhallituksen jäsenyydestä 25.1.2021. Päätettiin seuraavassa kaupunginvaltuuston kokouksessa 1.2.2021 esittää kaupunginhallituksen jäseneksi Sami Mattilaa, sekä varalle Pia Kuparista.

Kirjoitettu 1.2.2021