Syyskokouksen 2021 satoa

Forssan seudun perussuomalaiset ry:n syyskokouksessa 2021 Pia Kuparinen luopui puheenjohtajuudestaan ja yhdistyksen puheenjohtajaksi seuraavalle kalenterikaudelle valittiin Tea Jaakkola. Paljon onnea!
Neljän kunnan valtuustoryhmät olivat päättäneet kukittaa kiitokseksi kaikesta tehdystä työstä yhdistyksen hyväksi puheenjohtajuudesta luopuvan Pia Kuparisen, sekä vaalipäälikkönä kuntavaaleissa toimineen, varapuheenjohtajan /taloudenhoitajan ja yhdistyksemme yhden perustajajäsenen Sami Mattilan. Kumpikin jatkaa yhdistyksen voimavaroissa erilaisissa luottamustehtävissä ja auttaen uusia ihmisiä uusissa tehtävissään, mutta nyt Kiitos!
Lisäksi jäsenistö valitsi myös uuden hallituksen, jonka kokoonpano on 2022 alkaen seuraavanlainen:

Forssa

Sami Mattila, varalla Tero Ahtola
Pirita Hipp-Koskenoja, varalla Päivi Honkala
Otto Eriksson, varalla Kari Suoranta
Pia Kuparinen, varalla Anu Sarin

Humppila

Tuomo Haaksi, varalla Esko Järvinen
Marcia Partanen, varalla Pekka Niinikoski
Jukka Lintukangas varalla Tea Uusimäki

Jokioinen

Petri Into, varalla Kristian Ahonen
Rami Lehtinen, varalla Sami Aaltonen

Ypäjä

Voitto Davidsson, varalla Markku Heikkilä
Onnea uudelle hallitukselle!
Ennen syyskokousta hallituksen kokouksessa saatiin hyväksyä uusia jäseniä useampi jälleen kerran ja tästä syystä Perususomalaisten Hämeen piiri ry:n kevät- ja syyskokoukseen saatiin ensimmäisen kerran valita sallittu maksimimäärä edustajia, varajäsenineen.
Yhdistyksen jäsenmäärä on hyvässä nousussa joka kunnassa ja tämä on vain positiivinen asia seutukunnallisen yhteistyön suhteen. Olemmehan aluevaaleissa, jotka järjestetään ensimmäisen kerran 23.1.2022 – Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!
Terveisin
Forssan seudun Perussuomalaiset ry:n hallitus 2021